دانشگاه علوم پزشكي شهركرد
راهبرد مشاركت هاي عمومي دانشگاه

راهبرد مشاركت هاي عمومي دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني شهركرد

دانشگاه علوم پزشكي شهركرد در راستاي انجام ماموريت سازماني خود تلاش مي كند با برنامه محوري، نگاه سيستمي، پشتوانه آمايشي و توان كارشناسي، خدمات باكيفيتي را به طرز شايسته و در چارچوب وظايف قانوني خود به مخاطبين ارائه نمايد. چشم انداز سازماني ما آن است كه همواره بعنوان يكي از بهترين سازمان ها به اقتضاي رسالت حرفه اي خود (حوزه سلامت) در خدمت رساني نزد مردم شناخته شويم. بديهي است بدون توجه مردم و بدون دريافت بازخورد هاي حاصل تعاملات دوسويه ، انتخاب راهبرد هاي ارائه خدمت، سخت و ناممكن مي گردد. به بيان ديگر ارائه خدمت به نحو شايسته زماني امكانپذير است كه مخاطب، ميزان رضايتمندي خود را از دريافت خدمات اعلام ، تعامل و مشاركت خود را كامل نمايد.
در اين راستا و به منظور جلب مشاركت هاي مردمي دانشگاه علوم پزشكي شهركرد برخود لازم مي داند نظرات، پيشنهادات و انتقادات آحاد مردم بويژه از سوي نخبگان، متخصصين ، صاحب نظران، مديران و كارشناسان دستگاه هاي اجرائي عمومي را گردآوري و راهبردهاي منتج به افزايش كيفيت خدمات را تدوين نمايد. شهروندان محترم مي توانند براي تعامل و تبادل اطلاعات با دانشگاه علوم پزشكي شهركرد به شرح ذيل اقدام نمايند.
1. خدمات الكترونيكي دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني شهركرد به صورت الكترونيكي در پورتال دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني شهركرد ارائه شده است و از طريق گزينه "ميز خدمت الكترونيك" قابل دسترسي مي باشند.
2. جهت آشنايي با خدمات قابل ارائه در هر بخش مي توانيد از طريق منوهاي موجود در صفحه اصلي سايت دانشگاه به وبگاه مربوطه همان قسمت مراجعه نماييد.
3. اين تارنما مجهز به امكان ثبت و پيگيري درخواست ها و شكايات شما متقاضيان گرامي از طريق مراجعه به "سامانه ثبت شكايات "و يا بخش "تماس با ما" به صورت تمام وقت و در 7 روز هفته و24 ساعت روز، دارا مي باشد.
4. سامانه ملي 190 به منظور پاسخگويي و رسيدگي به شكايات بهداشتي درماني هموطنان عزيز مهيا و بصورت شبانه روزي آماده دريافت شكايات شما عزيزان خواهد بود.
5. حوزه پاسخگويي ميز خدمت براي اطلاع و راهنمايي مراجعين از خدمت هاي الكترونيكي و غيرالكترونيكي راه اندازي گرديده است. همچنين جهت ارتباط با رئيس دانشگاه به قسمت عموم مردم "ارتباط با رياست دانشگاه" و ساير حوزه ها برنامه زمانبندي ارتباط با مسئولين مراجعه فرماييد.
6. مي توانيد ديدگاه خود را از طريق ايميل info@skums.ac.ir، "سامانه نظرسنجي و دريافت پيشنهاد" ويا با منوي "تماس با ما " به صورت تلفني و يا به صورت حضوري در ميز خدمت اين اداره انتقال دهيد،همواره مشتاق ديدگاهها و نظرات شما هستيم.
 
تاریخ به روز رسانی: 1398/04/19
تعداد بازدید: 69769
Powered by DorsaPortal